CEO Premium-merk Airfield: “Het is nu onze tijd”

11-01-2018 | 11:25 | Bron: Fashionunited.nl

CEO INTERVIEW Uitgesproken kleuren, veel patronen, prints en Swarovski-kristallen; de collectie van Oostenrijks merk Airfield staat er bol van. Het merk, dat begon als skiwear brand, bestaat al meer dan dertig jaar en heeft een vaste doelgroep. “De Airfield-vrouw is sexy, uitdagend, zelfverzekerd, maar wel op comfort gesteld,” vertelt CEO Walter Moser in het hoofdkantoor in Oostenrijk. FashionUnited bracht een bezoek aan het hoofdkantoor en sprak met de CEO Walter Moser en hoofdontwerper Andreas Angerer. Kledingrek na kledingrek volgt in het hoofdkantoor van Airfield in Seewalchen Oostenrijk. Een halfuur buiten Salzburg bevindt zich het hart van het merk waar bijna alle elementen van het bedrijf samen komen. “De distributie, zowel...

 

 

Lees het hele artikel op Fashionunited.nl »