Van de Velde noteert lichte omzetdaling in H1

09-07-2018 | 09:15 | Bron: Fashionunited.nl

Lingerieproducent Van de Velde Groep, moederbedrijf van de merken PrimaDonna, Marie Jo en Andres Sarda, heeft in het eerste halfjaar van 2018 een stuk minder winkelbezoekers gezien. De druk op fysieke retailactiviteiten leidde tot een lichte omzetdaling van 3,9 procent, meldt het bedrijf maandag in een persbericht. “In lijn met wat we hebben aangekondigd in het persbericht van 19 april 2018, heeft de succesvolle lancering van Marie Jo Swim en de groei in de nieuwe kanalen tot dusver nog onvoldoende omzet gerealiseerd om te compenseren voor de druk op de traditionele retailkanalen (fysieke winkelpunten),” luidt het persbericht. De omzet kwam uit op 110,8 miljoen euro, ten opzichte van 115,3 miljoen...

 

 

Lees het hele artikel op Fashionunited.nl »